No subject

integer at www.god-emil.dk integer at www.god-emil.dk
Tue Jan 6 07:18:13 CET 2004

Nu vreau sa "cultiv" o relatie. Nu am timp, si nici chef. Dar cateodata doresc un barbat. Doresc corpul lui. Sa il am, sa-l posed, sa il domin, sa-l fac sa ma asculte si sa ma serveasca ca pe o regina.
Sexul e cea mai delicata si in acelasi timp cea mai brutala forma de dominare, Atunci cand il vezi pe celalalt ca te implora ca vrea mai mult, si simti ca depinde de tine. Sexul e in alcatuirea structurii emotionale a fiecaruia. Cultiva hedonismul. Toti au nevoie de asa ceva! Dar nu toti merita fericirea...

m9ndfzzp