[syndicate] \\

lucille c. lucille_myrtilles at yahoo.fr
Sun Jan 1 02:47:42 CET 2006

I vama i svim clanovima sve najbolje u ovoj predstojecoj 2006 god. ... Svima zelim sve najbolje i saljem vam veliki pozdrav iz Hrvatske!!! 896 - 07.07.2004. ... svim mojim sugradjanima sve najbolje ZA bozicne i novogodisnje blagdane i veliki
 POZDRAV IZ Lausanne... ... Srdačni pozdravi IZ Žepča (BiH). ... iz dana u dan sve smo bolesniji. Neka Bog bude uz vas i nas za bolje sutra, za bolju nam hrvatsku. ... Srdačni pozdravi, Katarina Dvorski ...... starom Domu kulture, metalurskom fakultetu,starom Ibrahim Pervizu itd.Od mene srdacni rock roll pozdravi svima koji me se sjecaju iz ovog vremena ...