. | " || 25-3-2005-15:30 39 |-| verde|green|gruen|blauw|pourpre|paars || schrijft || jmcs3 || " | . * ** jaune blau rojo amarillo oranje SCHRIJFT .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=. | Yellow | Orange | Red | Purple | Blue | Green | |=---------+----------+-------+----------+--------+--------=| '=---------+----------+-------+----------+--------+--------=' = = = = THE ALGONERIC LIBRARY = |\ /| = TheAlgonericLibrary = ! |/ \| = THE_ALGONERIC_LIBRARY = = = = = system " open $path/runRedest.txt " @ Fri= Mar 25 15:24:50 2005 = = = = 0 ./ 0101rw.txt = = ! = 1 ./------ algoneric_000031.pl

Johan Meskens CS3 jmcs3 johanmeskenscs3 at chromaticspaceandworld.com
Fri Mar 25 15:41:14 CET 2005

 . | " || 25-3-2005-15:30 39 |-| verde|green|gruen|blauw|pourpre|paars || schrijft || jmcs3 || " | .
                              * ** jaune blau rojo amarillo oranje       SCHRIJFT

          .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=.
          |  Yellow  |  Orange  |  Red  |  Purple  |  Blue  |  Green  |
          |=---------+----------+-------+----------+--------+--------=|
          '=---------+----------+-------+----------+--------+--------='
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                              THE ALGONERIC LIBRARY                  =
                              |\                 /|                  =
                               TheAlgonericLibrary                   =
                              |/                 \|                  =
                              THE_ALGONERIC_LIBRARY                  =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
[...]
   "  pijn _____ -apijnt        + _____ -ond+em        s+elin        =+ ____ -t+zo'n     ..
                                                                     =
                           2 ./------ algoneric_000002.pl            =
   "   {  ë {  9  },  -niett {  6  },  was {  7  },  ÷ {  2  },  i { = 3  },  lippen {   ..
                                                                     =
                           3 ./------ algoneric_000022.pl            =
   "   {  __ {  5  },  _____ {  3  },  Green {  6  },  N {  5  },  Í ={  8  },  -vul+tv  ..
                                                                     =
                           4 ./------ algoneric_000024.pl            =
   "    -  {         },     --    8     --    }, ,  --  7    -    8  =
                                                                     =
                           5 ./------ algoneric_000041.pl            =
   "      {                                                          =
                                                                     =
                           6 ./------ algoneric_000054.pl            =
   "  * { -- - 2 { } { ____ ____ -                                   =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                              THE ALGONERIC LIBRARY                  =
                              |\                 /|                  =
                               TheAlgonericLibrary                   =
                              |/                 \|                  =
                              THE_ALGONERIC_LIBRARY                  =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
 algoneric_000067.pl WRITES                                          =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
 0 0101rw.txt                     m gebeurd stevig trok me hield je h=et stoel je ik de en je mail
  ./ 0101rw.txt                                           +       +  =        +
  0101rw.txt 0                                                       =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
 " "                                amerika-spu+llen ar+m aanraken+ a=f als angst
  je "                                                               =
  j roept                                                            =
  roept roept                                   draait d+ruk doo+r dr=ift dr+aai dringen
  p roept                                                            =
                                                                     =
 " grond                                           +       +         = +
  geen glijd                                           +       +     =     +
  geweest geweest                                                    =
  gezicht grond                                                      =
  glijd glijd                                                        =
  gooit geen                                                         =
  grond gooit                     r me je duwde de het aanraken armen= wist naar werd liet kon g
                                                                     =
 3 ./------                                                          =
  ./------ ./------                                   b begeer+ bedoe=l+ beetje be+d bedreigen
  algoneric_000054.pl 3                                              =
                                                                     =
 " de                     r me je duwde de het aanraken armen wist na=ar werd liet kon g
  de deuropening                                                     =
  deur dat    "                                                      =
  denk de                                                            =
  dekens dat    "                                                    =
  dat dekens                                           +       +     =     +
  deuropening deuropening    , jmcs3                                 =
                                                                     =
                                                                     =
 4 algoneric_000037.pl                                     niet n+euk=en n+ek neer ne+geert niets
  ./------ algoneric_000037.pl                                       =
  algoneric_000037.pl ./------                                       =
                                                                     =
 " "                                   l kwaad +langs l+afaard laf+fe=r langzaam
                                                                     =
                                                                     =
 " vliegt                      drong een bereikte ik stoel ik de af o=p dat hoogte kut ging
  vliegensvlug voelde    "                                           =
  vliegt voelt                                                       =
  vloer vliegt                     r me je duwde de het aanraken arme=n wist naar werd liet kon g
  voel voelde                     n ik niet je gek harde je wordt de =onder wat geil met ik vloe
  voelde "                                                           =
  voelt vliegt                                           +       +   =       +
                                                                     =
                                                                     =
 " o                            2 ./------ algoneric_000020.pl       =
  b t                     |=---------+----------+-------+----------+-=-------+--------=|
  i c                                                                =
  k ..                                                               =
  l e                                                                =
  b n                                                                =
  d k                                                                =
  e h    "  de deur denk dekens dat deuropening                      =
  l a                            system " open $path/runRedest.txt " = @ Tue Mar 22 20:24:35 2005
  o b                                                                =
  b e    "  geen   geweest   gezicht   glijd   gooit   grond         =
  e k                                           +op p op+komende oo+k= open pijn
  n b                                  wat weet +weer we+rp weten w+e=gkomt
  o e                               voelt vliegt+ voel v+liegensvlu+g= voelde vloer
  v b                                                                =
  a e                            5 ./------ algoneric_000036.pl      =
  a e                                                                =
  b e                     |  Yellow  |  Orange  |  Red  |  Purple  | = Blue  |  Green  |
  c e                            6 ./------ algoneric_000021.pl      =
  e e                                           +       +          + =
  h c                                           +       +          + =
  i b                                 lichtjes l+ichaam +legt lekke+r= ligt leg
  l e                                 binnen bli+jven bi+jt bezitte+n= blijf binnenkant
  m e                                                                =
  n e                                           +       +          + =
  o k                          verdwijnen verber+gen ver+der vinger+ =vingers verandert
  v ..                      drong een bereikte ik stoel ik de af op d=at hoogte kut ging
  b e    "  vliegensvlug   vliegt   vloer   voel   voelde   voelt    =
  e l                                                                =
  e b                      drong een bereikte ik stoel ik de af op da=t hoogte kut ging
  k e                     |=---------+----------+-------+----------+-=-------+--------=|
  r b                                                                =
  t r                            5 ./------ algoneric_000036.pl      =
  b j                                                                =
  e e                          verdwijnen verber+gen ver+der vinger+ =vingers verandert
  e ..                            2 ./------ algoneric_000036.pl     =
  j b                                           +       +          + =
  .. e                                           +       +          +=
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
 .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=. .=----=-----+----------+-------+----------+--------+--------=.                             logeerkamer li+ppen li+nkerhand l+inkerbeen loop lik                 =
                                                                     =
 |=---------+----------+-------+----------+--------+--------=| |=----=-----+----------+-------+----------+--------+--------=|                                      klaar+komt ki+jk knieen +kijkt kom klaar                             =
                                                                     =
 '=---------+----------+-------+----------+--------+--------=' '=----=-----+----------+-------+----------+--------+--------='
                                                                     =
 de deur                                                             =
  deur d+enk                             raapt r ratten+ rechte+rhand= rich+ting raakt
  d+enk de                            3 ./------ algoneric_000054.pl =
  dek+ens dek+ens                     r me je duwde de het aanraken a=rmen wist naar werd liet kon g
  dat dek+ens                     .=---------+----------+-------+----=------+--------+--------=.
  de+uropening deur    "

 l kwaad    "  je j  roept p
  kwaad +langs
  +langs laf+fer                                        hie+r helem+aal herpak+t hoor hoe het
  l+afaard laf+fer
  laf+fer kwaad    "  e n e u e k
  langzaam kwaad

 schreeu+wt schr+aap                     ing neuk niet op klaarkomen deel , aan naar ik je schokte kut
  s schreeu+wt
  ru+g ru+g                                   draait d+ruk doo+r drift dr+aai dringen
  rot schr+aap
  schr+aap rot                                           +       +          +
  roept roept                                           +       +          +

 met met                                        hie+r helem+aal herpak+t hoor hoe het
  mez+elf mond
  mij+n met    "  b i k l   b d e l o   b e n o v   a a b c e h i l m n o v   b e e k r t   b e e j ..
  mond mez+elf                     '=---------+----------+-------+----------+--------+--------='
  mij+ mez+elf    ik ging klaarkomen
  meer met                             raapt r ratten+ rechte+rhand rich+ting raakt

 amerika-spu+llen angst
  ar+m af                      niets je de stoel duwde voor de aan probeer je je mijn ik sc
  aanraken+ aanraken+                            6 ./------ algoneric_000021.pl
  af ar+m                            2 ./------ algoneric_000036.pl
  als af                      lichaam beide ook toen het tafel je lag herlas verwacht de v
  angst ar+m                                   draait d+ruk doo+r drift dr+aai dringen

 voelt voel                                      klaar+komt ki+jk knieen +kijkt kom klaar
  vliegt+ voel                     .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=.
  voel vliegt+                     m gebeurd stevig trok me hield je het stoel je ik de en je mail
  v+liegensvlu+g vloer
  voelde vliegt+
  vloer voel                     |  Yellow  |  Orange  |  Red  |  Purple  |  Blue  |  Green  |

 jou k+amer                                        hie+r helem+aal herpak+t hoor hoe het
  k+ k+    , jmcs3
  kast k+                                  gaat gans+e geef +ga gaan ga+t
  k+amer k+amer
  jouwe+ k+                                           +       +          +
  keihard jouwe+                     |  Yellow  |  Orange  |  Red  |  Purple  |  Blue  |  Green  |

 raapt ratten+                      niets je de stoel duwde voor de aan probeer je je mijn ik sc
  r rechte+rhand                            1 ./------ algoneric_000028.pl
  ratten+ rechte+rhand                            0 ./       0101rw.txt
  rechte+rhand ratten+                                 dan d buit+en cont+act buik c+
  rich+ting raapt                     an mij je kleuren een mijn vingerde stond snel me mij in de w
  raakt r                                           +op p op+komende oo+k open pijn

 + +
  + +                           matras m maar ma+akt me +maak      +
  + +                                   schrikt +sluit s+nijdt schu+ift sla snel

 draait draait                                  u transfo+rmeert +twee trap +truitje tuin
  d+ruk draait                              toegeeflijker+ tong t+ijd tegen +terug tot
  doo+r doo+r                                      jou k+ kast k+amer jouwe+ keihard
  drift dr+aai                     .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=.
  dr+aai doo+r
  dringen draait                                           +       +          +

 zie+n zie+n
  zie zie                                           +       +          +
  z+o z+o                                 dan d buit+en cont+act buik c+
  ziedend zie
  +zijn z+o                                           +       +          +
  zo'n zie+n                                           +       +          +

 dan c+    "  de deur denk dekens dat deuropening
  d c+
  buit+en cont+act
  cont+act cont+act                     .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=.
  buik buit+en    "   {   {  9  },   {  3  },   {  5  },   {  5  },   {  1  },   {  7  },   }-{  3  }
  c+ c+
                                                                     =
                                                                     =
                              THE_ALGONERIC_LIBRARY                  =
                              |\                 /|                  =
                               TheAlgonericLibrary                   =
                              |/                 \|                  =
                              THE ALGONERIC LIBRARY                  =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
                                                                     =
          '=---------+----------+-------+----------+--------+--------='
          .=---------+----------+-------+----------+--------+--------=.

                              |-----| blau
                              | rojo
                              | amarillo
                              |-----| oranje
 . | " || 25-3-2005-15:30 39 |-| verde
                              | green
                              | gruen
                              | blauw
                              | pourpre
                              | paars || jmcs3 || escribe+mi || " | .

1

 Entering, 1111760206 ..

 ------ 6

 ------ 0101rw.txt

YES
1/6. algoneric_000061.pl
2/6. algoneric_000053.pl
3/6. algoneric_000063.pl
4/6. algoneric_000055.pl
5/6. algoneric_000069.pl
6/6. algoneric_000044.pl
NO
1/6. algoneric_000035.pl
2/6. algoneric_000060.pl
3/6. algoneric_000028.pl
4/6. algoneric_000026.pl
5/6. algoneric_000056.pl
6/6. algoneric_000017.pl
1/6. algoneric_000034.pl
2/6. algoneric_000039.pl
3/6. algoneric_000052.pl
4/6. algoneric_000050.pl
5/6. algoneric_000047.pl
6/6. algoneric_000045.pl
1/6. algoneric_000053.pl
2/6. algoneric_000021.pl
3/6. algoneric_000046.pl
4/6. algoneric_000024.pl
5/6. algoneric_000057.pl
6/6. algoneric_000015.pl
1/6. algoneric_000031.pl
2/6. algoneric_000002.pl
3/6. algoneric_000022.pl
4/6. algoneric_000024.pl
5/6. algoneric_000041.pl
6/6. algoneric_000054.pl
NO
,      @ 1111761627 ..
THE END OF A TRILOGY      @ 1111761632 ..
      @ 1111761632 ..

      .. inserted at 1111761648

 .. SAVING THE WORLD AS a PNG ..

, through Conversion,                       , 3171 ignored bytes

 .. cReatead gRaphile to the rim of 2262 bytes @ 1111761657

      .. inserted at 1111761660

1.29906803899102
4.80409695597361
2.82664266870162
5.00372069367245
2.45538536562481
5.43759179354548

   Connecting to FTP_server..
, 1111761669
   Logging in..
, 1111761669
   Going to 'intra'..
, 1111761669
   and binary..
, 1111761670
   Uploading file: /Users/Shared/ChromaticSpaceAndWorld/INTRA/INTRA1111761657INTRA.png, 2262 bytes..
, 1111761670
   ..2262 bytes uploaded as
 " www.chromaticspaceandworld.com/intra/INTRA1111761657INTRA.png ..
, 1111761672