\\

integer at www.god-emil.dk integer at www.god-emil.dk
Sat Dec 24 21:15:17 CET 2005

la bautura fratilor [.ro boys = sexi. not sexist

Vinul fiert e bine sa fie dintr-un soi "producator", adica 1001, teraz, zaibar. Nu se fierbe niciodata, ci doar se incalzeste cat sa faca spuma, si sa iasa nitel abur...Se pun bucati de scortisoara, bucatele de baton de vanilie, doua cuisoare si miere. A fierbe un vin rosu, nobil, e pacat de la Dumnezeu!
La fel si cu tuica. E pacat sa fierbi o tuica veche de Valeni, in schimb o tescovina tare, (adica pe la 35-40grade), in care punem cateva boabe de piper si niscaiva zahar, aducand apoi licoarea aproape de punctul de fierbere, e un deliciu! Am mai baut si tuica fiarta in care au fost puse seminte de anason...Buuuuuna!
La o familie de origine poleneza, (Achermansky), pe care am cunoscut-o cu ani in urma, am fost servit cu bere incalzita in care pluteau bucatele de branza...Doar am gustat...

si la gustari ...

soric si ureche prajita...

haaaaaaa - te atinge si la inimioara fir-ar sa fie