Tito's lost world <- an opposite view !

Davor Pavuna davor.pavuna at urbanet.ch
Sun May 30 00:00:35 CEST 2004

>24 years since he died, Tito's legacy is still strong among peoples
>of former Yugoslavia - actually it is stronger now than it was
>immediately following his death.  ivo
>From: www.iwpr.net  :  NOSTALGIA GROWS FOR TITO'S LOST WORLD

Well, let me contrast it with a totally  opposite (yet valid) view:

  Hrvatska smotra
Hrvatsko prava”ko glasilo

Frankopanska 2/II 10 000 Zagreb  -  Brzoglas / brzovid: (01)  48 48 083
E-mail: hrvatska-smotra at net.hr
_iro-ra_un: Hrvatska _ista stranka prava, Zagreb
2340009-1110039903 - Privredna banka Zagreb

Na ruke:

PREDSJEDNIK REPUBLIKE HRVATSKE
Stjepan MESI_
Pantov_ak 241
10 000 Zagreb

HRVATSKI SABOR
predsjednik
Vladimir _EKS
Trg sv. Marka 6
10 000 Zagreb

HRVATSKA VLADA
  predsjednik
Ivo SANADER
Trg sv. Marka 2
10 000 Zagreb

GRAD ZAGREB
  gradona_elnica
Vlasta PAVI_
Trg Stjepana Radi_a 1
10 000 Zagreb

Po_tovani,

Svi generalni sekretari komunist_kih partija u
biv_im socijalisti_kim zemljama Isto_ne Europe
(Lenjin, Staljin, Enver Hod_a, Dimitrov,
Ceausecu, Honecker i Ulbricht, GottwaldŠ), padom
komunisti_kih diktatura i uspostavom demokratskih
poredaka, izgubili su svoja imena ulica, trgova,
avenija i gradova. Jedini izuzetak predstavlja
generalni sekretar Komunisti_ke partije
Jugoslavije Josip Broz Tito, po _ijem se imenu (i
dan) danas u glavnom gradu Hrvatske, u Zagrebu,
naziva jedan od najljep_ih trgova, _to u svakom
slu_aju predstavlja civilizacijsku sramotu i
uvredu miljunima _ivu_uh i umrlih _rtava njegove
krvave diktature.

Iako je vo_a KPJ Josip Broz Tito bio od 1944.
formalno  od zapadnih saveznika tijekom Drugog
svjetskog rata, u zamjenu velikosrpske vlade u
Londonu i njenoga fa_isti_koga ministra (_etnika)
Dra_e Mihajlovi_a, priznat kao predstavnik
antifa_isti_ke koalicije otpora na podru_ju biv_e
Kraljevine Jugoslavije i tada_nje Nezavisne
Dr_ave Hrvatske u borbi protiv okupaijskih
oru_anih snaga fa_isti_ke Italije i nacisti_ke
Njema_ke, Tito je svojim djelima pokazao ne samo
da nije bio istinski "antifa_ist", ve_ da je bio
okrutni komunisti_ki diktator.

- Tito snosi glavnu krivnju za likvidaciju
najmanje 50 tisu_a (50 000) zarobljenih vojnika i
civila biv_e Nezavisne Dr_ave Hrvatske (po
izvorima jugoslavenske marksisti_ke
historiografije, a oko 200 tisu_a (200 000) po
objektivnim izvorima me_unarodne historiografije
demokratskoga Zapada), i to u razdoblju poslije
zavr_etka Drugoga svjetskoga rata, od 15. svibnja
1945. do srpnja iste godine.
- U mar_evima smrti, na Kri_nom putu, po nalogu i
pod vodstvom Josipa Broza Tita maltretirano je,
mu_eno i ubijeno vi_e stotina tisu_a ljudi.
Zarobljeni vojnici i civili zavr_avali su u
sabirnim logorima i logorima smrti, iako je po
me_unarodnoj _enevskoj konvenciji o ratnom pravu
zabranjeno civile dr_ati kao ratne zarobljenike.
- Tito je dao likvidirati desetke tisu_a ljudi
odmah nakon tzv. oslobo_enja u gradu Zagrebu (od
8. svibnja na dalje), te je putem zlo_ina_ke
organizacije Ozne vr_io _i__enja ideolo_ki
nepodobnih, nevinih ljudi. Mnoge Zagrep_anke i
Zagrep_ani likvidirani su metkom u potiljak i/ili
zaklani te ba_eni u jamu Jazovka na _umbera_kom
gorju i u druge jame u okolici Zagreba, a me_u
njima i nekoliko tisu_a ranjenika i bolesnika
odvedenih iz zagreba_kih bolnica. Isti stravi_ni
zlo_ini izvr_eni su diljem cijele Hrvatske, od
Dubrovnika (poznato strati_te oto_i_ Daksa) do
Jasenovca (koji je zatvoren tek 1947. ili 1948.
godine).
- Tito je glavni krivac za sramotni montirani
politi_ki proces blagopokojnom kardinalu i
mu_eniku Alojziju Stepincu, kao i za njegovo
sustavno i podmuklo trovanje do nasilne smrti u
jugoslavenoskom zatvoru-kazamatu  Lepoglava i
progonstvu (ku_nom pritvoru) u njegovu rodnom
Kra_i_u.
- Tito je glavni krivac za smrt nekoliko stotina
biskupa, sve_enika, redovnika, redovnica i
bogoslova. Istovremeno, Tito je glavni krivac za
nekoliko tisu_a montiranih politi_kih procesa u
staljinisti_kom stilu, uslijed i nakon kojih su
tisu_e nevinih ljudi zavr_ile na dugogodi_nje
robije, gdje su na zvjerski na_in mu_eni i
_ikanirani.
- Tito je dao poslije rezolucije Informbiroa
1948., uz asistenciju Staljinovog agenta NKVD,
Ivana Kraja_i_a Steve, likvidirati oko 30 tisu_a
(30 000) jugoslavenskih komunista , pod optu_bom
da su "staljinisti", iako je i sam od tridesetih
godina Dvadesetog stolje_a bio vjerni Staljinov
agent na Balkanu.
- Tito je dao krajem _etrdesetih godina u
beogradskom zloglasnom zatvoru ubiti ratnog
sekretara Komunisti_ke partije Hrvatske Andriju
Hebranga, a njegovu suprugu, g_u. Olgu Hebrang na
montiranom politi_kom procesu osudio na
dugogodi_nju robiju, iako je bila majka troje
maloljetne djece.
- Tito je izme_u 1945. i 1966., uz asistenciju
svoga krvnika-egzekutora, _efa tajne i politi_ke
policije Udbe, Aleksandra Rankovi_a, etni_ki
o_istio oko 300 tisu_a (300 000) kosovskih
Albanaca te ih protjerao u Albaniju i Tursku (u
samom Istanbulu danas _ivi preko 200 tisu_a tih
albanskih prognanika iz pedesetih i _ezdesetih
godina).
- Tito je dao nasilno ugu_iti tzv. Hrvatsko
prolje_e, nakon _ega je putem montiranih
politi_kih procesa dao utamni_iti cvijet hrvatske
inteligencije i mladosti.
- Tito je bio protivnik demokracije, ljudskih
prava, gra_anskog dru_tva, politi_kih, vjerskih i
gra_anskih sloboda.
Sve navedeno tek je kratki presjek "zasluga" Josipa Broza Tita.
Josip Broz Tito bio je diktator i tiranin! Tito
se po svojim namjerno u_injenim zlo_inima po
ni_emu ne razlikuje od ratnog zlo_inca Adolfa
Hitlera ili Josifa Visarionovi_a Staljina, a
njegova Ozna i Udba od Gestapoa. Tzv. KNOJ, koji
je izvr_itelj likvidacija zarobljenih hrvatskih
vojnika i civila nije bio ni_ta drugo nego
Hitlerov Waffen SS ili Staljinov NKVD. Staljinove
likvidacije 14 tisu_a do_asnika i _asnika poljske
vojske u Katynskoj _umi 1940. _ine tek djeli_
lihvidiranih hrvatskih vojnika, do_asnika,
_asnika i civila koje je Tito dao ubiti u
Bleiburgu i na Kri_nom putu.

TITO JE TIJEKOM _ITAVE SVOJE DESPOTSKE VLADAVINE
BRUTALNO UBIJAO, MU_IO, ZATVARAO I PLJA_KAO
NEDU_NE LJUDE. NJEGOVO JE IME DRUGO IME ZA
ZLO_IN, NASILJE I PATNU!

Civilizacijska je sramota i pljuska u lice svim
neprebrojivim _rtvama njegova zlo_ina_koga
re_ima, da jedan od najljep_ih zagreba_kih trgova
nosi ime po ovom vi_estruko dokazanom despotu,
krvoloku i tiraninu. Taj Trg se _ak ne zove "Trg
Josipa Broza Tita", nego "Trg mar_ala Tita", _ime
su jugo-komunisti_ki vlastodr_ci htjeli posebno
naglasiti njegovo neupitno vodstvo svoje partije
i diktature.

Komunizam je jedna od triju velikih totalitarnih
ideologija koje su u pro_lom stolje_u opusto_ile
_ovje_anstvo. Poput fa_izma i nacizma, i
komunizam je od po_etka do kraja natopljen
nedu_nom ljudskom krvlju. Brojke govore da su
fa_izam i nacizam zajedno progutali preko 40
milijuna (40 000 000) ljudi, dok se komunizmu
pripisuje preko 100 milijuna (100 000 000) _rtava.
Josip Broz Tito punih je 35 godina bio
nedodirljivi gospodar milijuna ljudskih sudbina i
glavni korifej svih zlo_ina u biv_oj Jugoslaviji.
Pa ipak, u slobodnoj, samostalnoj i tobo_e
demokratskoj Hrvatskoj, njegov kult _ivi i dalje.
Za razliku od Nacionala, koji ga je u sije_nju
o.g. proglasio "najve_im Hrvatom", Washington
Times u kolovozu 1998. o vo_i jugoslavenskih
komunista pi_e kako se u slu_aju Josipa Broza
Tita radilo o "jugoslavenskom diktatoru i
tiraninu", dok ga je njema_ki Bild pro_le godine
svrstao na 7. mjesto najve_ih tiranina i masovnih
ubojica u povijesti _ovje_anstva - pripisuju_i mu
MILIJUN (1 000 000) _rtava.

Imaju_i u vidu sve gore navedeno, slobodni smo
Vas zamoliti da nam odgovorite na nekoliko
sljede_ih pitanja:

1.) Do kada _ete _utjeti pred spoznajom da se
kult najve_eg krvnika u povijesti Hrvatske _tuje
i dan danas?
2.) Do kada _ete toleritrati da jedan od
najljep_ih zagreba_kih trgova nosi ime po ovom
nedvojbenom i vi_estruko dokazanom zlo_incu?
3.) Kakvu poruku upu_ujete novim generacijama,
_uvaju_i uspomenu na ovoga despota i tiranina?

Molimo da nam Va_e odgovore dostavite u pisanom
obliku na na_u adresu, nazna_enu u zaglavlju
ovoga pisma, kako bismo ih mogli prenijeti
hrvatskoj javnosti. U suprotnom, Va_u _utnju
smatrat _emo pre_utnom podporom neprekinutoga
kulta ovog despota i tiranina.

Unaprijed se zahvaljujemo na Va_em trudu!

U Zagrebu, 25. svibnja 2004.

Uz du_no po_tovanje,

Glavni urednik:

Vinko Kalini_