(no subject)

portholeaccel portholeaccel at porthole-accelerator.org
Thu Jun 10 14:47:25 CEST 2004

konsum > warm kompassionate zmiles. good legend - ultra STUUUUUUUPID film
Projection of the film

 In proverb, the Maori refer to bats as pekapeka and associate

     them with the mythical, night-flying bird, hokioi, which foretells death

     or disaster.
  For some Pakeha, it is merely a matter of semantics,

but for the Maori, the wording is illustrative of all the injustices that

have been dealt to their people at the hands of these European settlers.

pakeha = occident refuse

Ko te kiwi te mea paku rawa o te whānau ratite, he whānau manu rere kore, ā, ko ētahi atu o
    taua whānau manu, ko te rhea o Amerika ki te Tonga, ko te ostrich o āwherika, rātou ko te emu o
    Ahitereiria, tae rawa ki te moa, te manu nui kua ngaro noa nei. Nā runga i te mea kua hipa ngā
    tau manomano e noho motuhake ana a Aotearoa i ētahi atu whenua me te kore kararehe whakangote i
    tēnei whenua, i kapi te whenua i a ngā momo manu nei. Ko te kiwi, he manu ahurei, me te mea anō,
    kua whakaritea te kiwi hei whakaata i te ‘wairua’ o Aotearoa, hei tohu hoki i tōna mana.