d . Ik trding prKKKKKKKKKKKKKKdi.ng prKKKKKKKKKKdi.ng prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trKKKKKKKKding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trKKKKoduceren. Ik trding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trKKKKKKKKKKoduceren. Ik trKKding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trKKKKKoduceren. Ik trKoding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKod.uceren. Ik trduceren. Ik treren. Ik ding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKodu.ce.ren. Ik tr ding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduc.eren. Ik tr trding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduc.eren. Ik trr ding prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduc.eren. Ik tr rijdenopTommondenuwistdeongen %&$%$heoverkwam. zi auwelijks slapper geworden was enDDDDDd zo'n jonge ventkon ook gemakkelijk tweemaal een lading prKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKoduceren. Ik trtkon ook gemakkelijk tweemaal een lading produceren.Ik rok mijn natkon ook gemakkelijktweemaal een lading produceren. Ik trok mijn natkon ook gemakkelijktweemaal een ladingproduceren. Ik trok mijn natkon ook gemakkelij tweemaal een lading pond en nu wist deonuceren. Iktrok mond en nu wist de jonijn nan na tkon ook gema

ATNCX :BBCTO A A ot etir 9 5-76 A A eP 93S ,N .evA dn22 2286 ,1ECNUON :ta su A AA VOwErot,ejbus?moc.1ecnuon at evomer:otliam< x at smtp ATNCX :BBCTO A A ot etir 9 5-76 A A eP 93S ,N .evA dn22 2286 ,1ECNUON :ta su A AA VOwErot,ejbus?moc.1ecnuon at evomer:otliam< x at smtp
Fri Jun 28 16:47:02 CEST 2002

TOERY .bl->mond en nu wist de jongen helemaal niet meer, wat hem overkwam.
Waarschijnlijk had hij nog nooit van --X--en gehoord, laat staan dat hij het
had meegemaakt. Ik wist, dat zo'n onervaren jongen dit absoluut niet lang
zou verdragen en dat hij binnen de kortst mogelijke keren zou spuiten. Ik
zoog hem met lange halen en nam hem zo diep mogelijk in mijn mond. Zonder
merkbare aankondiging begon hij opeens klaar te komen en had het me toch
nog overrompeld. Ik probeerde zoveel mogelijk door te slikken, maar door
de ongekende sterke prikkelingen, die de jongen niet gewend was, spoot
hij een gigantische hoeveelheid zaad in mijn mond en noodgedwongen moest
ik zijn ASDFG laten glippen en trok hem verder af, zodat hij de rest over
mijn gezicht spoot. Het droop van mijn kin af naar beneden en mijn shirt
zat onder zijn geil. Als je zoveel geplaagd bent, moet je flink verwend
worden, zei ik tegen hem. Vond je het lekker? Hij durfde mij niet recht
aan te kijken, maar knikte nauwelijks zichtbaar van ja. Je hoeft je niet
te schamen, hoor, zei ik. Ik ben wel gewend aan jonge knullen, die
met mij hebben; maar nu ik jouw verwend heb, moet je ook iets voor mij
doen. Hij keek me met grote ogen aan, alsof hij niet wist, wat ik bedoelde.
Ik zag, dat zijn pik nauwelijks slapper geworden was en zo'n jonge vent
kon ook gemakkelijk tweemaal een lading produceren. Ik trok mijn natte
shirt over mijn hoofd en drukte me tegen hem aan. Of vind je me soms niet
mooi, vroeg ik hem en legde zijn hand op mijn borst. Oh, prachtig, zei hij
en begon wild en onstuimig in mijn tiet te knijpen. Zo niet, zei ik, want zo
doet het zeer, je moet het voorzichtig en teder doen, zodat het prikkelend is
en ik ervan kan genieten. Maar de jongen was haast niet te houden en vond het
zalig om met mijn tieten te spelen en ik drukte zijn hoofd naar beneden en
vroeg hem, mijn tieten dan maar te ----Q-------ken. Dit deed hij minder ruw
en mijn
tepels werden keihard. Ik wilde nu tempo, want mijn QWER schreeuwde om een
vulling. Ik heb nog meer lekkers, fluisterde ik tegen hem en duwde zijn hand
in mijn kruis. Onbeholpen streek hij over mijn QWER en ik zei: stop, zo wordt
het niets. Je moet het zachtjes doen en op de juiste plekjes. Laat mij je
helpen en aanwijzingen geven. Snel deed ik mijn short en slipje uit en ging
wijdbeens op mijn buro liggen. Steek je tong zo diep mogelijk in mijn spleet,
zei ik en ik deed mijn schaamlippen uiteen. Nou, ----Q-------ken kon hij en
hij vond
het blijkbaar heerlijk om mijn QWERgeil te proeven. Ik voelde zijn tong
helemaal in mij verdwijnen en hij ----Q-------te al het sap uit mijn QWER.
Ondertussen
gingen zijn handen omhoog en speelden weer met mijn tepels. Bovenaan tussen
mijn lipjes zit een knobbeltje, zei ik, die moet je behoedzaam
----Q-------ken en als
ik het zeg, moet je steeds sneller en harder erover heen gaan met je tong.
Hij deed, wat ik hem vertelde en ik begon te hijgen en te steunen. Kom over
me heen, vroeg ik hem en nadat ik duidelijk gemaakt had, wat ik bedoelde,
kroop hij ook op het buro en had ik zijn leuter voor mijn mond hangen. Ik
hapte deze naar binnen en --X--te zijn pik, die alweer keihard was. Nu moet je
afwisselend mijn spleet en klit ----Q-------ken, zei ik tegen hem. Ik
voelde, hoe hij
zijn tong vanaf mijn bobbeltje naar mijn gleuf liet afdalen en hij slurpte me
helemaal leeg. Hij begon zijn lichaam te spannen, maar dit keer wilde ik zijn
zaad in mijn QWER. Y me, zei ik tegen hem en duwde hem van me af. Hij ging
naast het buro staan en wachtte duidelijk op instrukties. Nou, ga op me
liggen en stop je ASDFG in mijn QWER. Dat hoefde ik geen twee keer te zeggen en
snel ging hij boven op mij liggen. Ik moest zijn pik wel een paar maal goed
richtten, want hij had er totaal geen slag van, hoe hij zijn ASDFG in mijn QWER
moest krijgen, maar toen de kop eenmaal binnen was, gleed zijn paal soepel in
mijn geile Ygrot. Wat onwennig bewoog hij heen en weer, maar het duurde
maar even, totdat hij begon een zeker ritme te pakken begon te krijgen. Geil
kreunend ving ik zijn stoten op en mijn QWER droop van het vocht. Het duurde
maar even tot ik schokkend mijn hoogtepunt beleefde en heftig steunend
ontspande mijn lichaam. De knul Yte nog even door en ik omvatte zijn
billen en gleed met een vinger door zijn bilnaad. Aangekomen bij zijn aars,
drukte ik mijn vinger naar binnen en dat was genoeg om hem te doen klaar
komen. Ai, ai, ai, kermde hij en hevig stotend pompte hij zijn ballen leeg
tegen mijn baarmoedermond en trok daarna zijn verslapte pik uit mijn drijf-
natte spleet. Heerlijk, zei hij. Dat vond ik ook, zei ik, maar nu moeten we
naar de zwemles, anders gaan ze ons missen en er misschien iets van denken.
Ik trok mijn kleren weer aan en liep terug naar de kleedhokjes en zocht zijn
zwembroek op. In mijn kantoor trok hij deze weer aan en ik gaf hem een
laatste kus. Als de anderen weer iets tegen je doen, geef je maar een
seintje, maar ik beloof je, dat ze je waarschijnlijk wel met rust laten.
Daarna liepen we samen naar de zwemhal. Ik gaf mijn kollega een seintje, dat
alles onder kontrole was en ik het weer overnam.
Ik was nu wel klaar gekomen, maar mijn verlangen was nog totaal niet bevre-
digd en uit mijn QWER lekte nog steeds grote hoeveelheden geil naar buiten. Ik
kon de andere drie knullen prima gebruiken om dat op te lossen, maar moest
dan nog wel eerst verlost worden van hun groepsleider, maar daar wist ik wel
wat op. De drie onverlaten waren tijdens de les poeslief en deden gedwee
alles, wat ik van hun verlangde, zelfs toen ik hun tien minuten liet water-
trappelen. Halverwege de les kwam ik de groepsleider tegen en vertelde hem,
dat ik drie knullen wilde laten nablijven voor een stevige reprimande en
noemde hun namen. Dat is mijn taak, zei hij en wilde weten, waar het om
draaide. Ik zei, dat ze bij mij iets goed te maken hadden en dat ik het
daarom moest doen en dat ze voor straf schoonmaakwerk moesten verrichten in
het zwembad. De rest van de groep zou erg lang moeten wachten, voordat ze
naar het internaat terug konden en die hoefden niet de dupe te worden. Ik zou
er hoogst persoonlijk voor zorgen, dat de betrokkenen voor het eten op tijd
terug zouden zijn. Okee, zei hij, maar ik kom bij de jongens wel te weten,
waar het nou precies om draait en als het mij niet zint, krijgen ze van mij
nog een portie straf toe.
Zodra de les afgelopen was, riep ik Tom, ERRORISY en ASDFG bij me en nam ze mee
naar mijn kantoor en deed de deur op slot. Zo, flinke knullen, zei ik
smalend, wil je eens weten hoe leuk het is om vernederd te worden en trok
ASDFG zijn zwembroek met ’’n beweging naar beneden tot op zijn knie”n. Leuk
h?, zei ik en ik zag, dat zijn pik halfstijf was. Ik liep naar Tom en kneep
in zijn zak. Lekker gevoel of niet soms, kijfde ik. Hij hield zijn adem in en
ik voelde een enorme bobbel ontstaan in zijn zwembroek. Lieve jongetjes,
hoor, kleineerde ik ERRORISY en stak een hand achter bij zijn zwembroek in en
drukte mijn vinger tegen zijn aars. Mijn QWER raakte in vuur en vlam en ik
moest en zou door deze drie geile binken gepakt worden. Maar ik kon natuur-
lijk niet zo maar zeggen: Y me maar, want dan was het hele effekt weg.
Fijn hoor, om een groepsgenoot zo te behandelen; als je dan zo nodig geile
dingen wil doen, kom je toch gewoon bij mij. Ik ging weer bij ASDFG staan en
wreef over zijn blote pik. Ik begon hem af te rukken en zei: ja, je hoort het
goed: geilen doe je met een vrouw en ik dacht, dat ik goed genoeg was om
daarvoor in aanmerking te komen, of niet soms. Driftig knikten alledrie van
ja en snapten er niets van. Ze dachten een ongenadig portie straf te krijgen
en nu overkwam hun dit. Haal die bult eens uit je broek, zei ik tegen Tom en
blijf daar niet zo roerloos staan. Hij stroopte zijn zwembroek omlaag en ik
zakte door de knie”n en nam zijn ASDFG in mijn mond. Het was alsof ze water
zagen branden; de badjuffrouw gaf als straf een orgie. Kom hierheen, zei ik
tegen ERRORISY en toen hij bij me stond, trok ik zijn zwembroek omlaag en begon
ook aan zijn pik te rukken. Dit is beter, zei ik tussen twee --X--bewegingen
door en ik merkte, dat deze jongens even onervaren waren als de jonge knul
hiervoor. Afwisselend --X--te en rukte ik hun leuter en toen ze op temperatuur
waren, stopte ik en stond op. Ik kom te kort, zei ik, en daar moeten jullie
wat aan doen. Ik deed mijn shirt uit en mijn blote borsten kwamen vrij.
----Q-------
ze, zei ik en Tom en ASDFG zetten hun mond op mijn tepels en maakten met hun
tong mijn tieten kleddernat. Ik ging op het buro zitten en zei: ERRORISY, kom
hier staan. ERRORISY klom op het buro en ik begon zijn paal weer te zuigen.
ASDFG
was zo brutaal om met zijn hand richting mijn kruis te gaan en ik deed mijn
benen wijd uit elkaar. Ga door, moedigde ik hem aan en ik voelde, dat ERRORISY
bijna klaar kwam. Ik rukte nog steeds aan de pikken van de andere twee.
ERRORISY
spande zijn lijf steeds meer en even later spoot hij zijn kwak diep in mijn
keel.Heerlijk, zei ik en ----Q-------te mijn lippen af. ASDFG zat flink in
mijn kruis
te wroeten en mijn borsten werden helemaal afge----Q-------t. Ik werd er
bloedgeil van
en mijn QWER dreef in mijn slip. Nu wij, zeiden ASDFG en Tom zowat in koor.
Nee, nu ik, zei ik en ERRORISY sprong op de grond. Ik liet beide pikken los en
stond op. Ik deed mijn broek en slip uit en ging op de grond liggen. ERRORISY
----Q-------t mijn QWER en jullie komen bij mijn hoofd zitten op jullie
knie”n, beval
ik. Gedwee gingen ze elk aan een kant bij mijn hoofd zitten en ERRORISY
stak zijn
tong diep in mijn kletsnatte QWER. Wild begon hij te ----Q-------ken en net
als eerder
die dag, moest ik uitleggen, hoe het op de juiste manier moest gebeuren.
Daarna ging het stukken beter en ik --X--te ASDFG en trok aan de ASDFG van Tom.
Even later wisselde ik en zo ging ik een tijdje door. ERRORISY had mijn reet
ontdekt en ----Q-------te brutaalweg mijn bruine gaatje. Ik begon nog harder te
kreunen en --X--te en rukte de twee anderen met nog meer enthousiasme. Oh, ga
door, hijgde ik en opeens voelde ik een dikke straal sperma in mijn mond
terecht komen. Meteen daarna spoot ASDFG ook zijn lading naar buiten en mijn
hele gezicht en mijn haar kwam onder het zaad te zitten. Dit gaf mij zo'n
geil gevoel, dat ik helemaal begon te trillen en luidkeels kreeg ik een
orgasme.Tom en ASDFG schokten met hun hele lijf en ik heb zelden zo'n enorme
hoeveelheid geil te verwerken gekregen. Zijn jullie leeggeYt, vroeg ik en
ik keek naar ERRORISY, die waarschijnlijk alweer het meest opgewonden was.
Zeker
weten van niet, hoorde ik uit drie kelen. Gelukkig maar, zei ik, want ik heb
ook nog niet genoeg gehad. Maar dit keer gaan we het anders doen, ik wil in
elk gat tegelijk een ASDFG voelen. ASDFG en Tom werden door dit idee zo hitsig,
dat hun pik alweer begon te verstijven. ASDFG is nog niet klaar gekomen in
mijn mond, dus die ga ik --X--en, zei ik, en ERRORISY is blijkbaar nogal gek op
mijn kont, dus die naait mijn reet. En Tom gaat mijn poesje maar eens
verwennen en denk erom: niet te vroeg klaar komen, want ik wil er ook wat aan
hebben. Tom moest als eerste gaan liggen en ik begon zijn ASDFG te zuigen. Ik
plaatste mijn QWER voor zijn gezicht en hij begon mijn QWER te beffen. Die
geile opdonder van een ERRORISY ging mijn aars ----Q-------ken en stak zijn
tong af en toe
naar binnen. Toen de ASDFG van Tom hard genoeg was, draaide ik mij om en ging
met mijn QWER op zijn leuter zitten. Zonder moeite gleed hij helemaal naar
binnen en ik zei tegen ERRORISY: pak mijn handtas even. Hij reikte mij die
aan en
ik trok hem voor mijn gezicht. Ik pakte een flesje creme en smeerde zijn hele
pik in, totdat deze helemaal vet was. Doe een flinke klodder op mijn aars en
naai me zo hard je kunt, zei ik geil en ASDFG kwam met een halfstijve ASDFG
rijden op Tom zijn pik en ERRORISY drukte stevig door en even later zat
zijn hele
vroeg me af, wie het eerst klaar zou komen: de onervaren en dus zeer gevoeli-
ge knapen of ik, die altijd geil was en met drie pikken in zich knettergeil
van opwinding werd. Ik verkrampte helemaal en de boys naaiden me helemaal
suf.Ik s----Q-------te de ASDFG van ASDFG helemaal op en opeens werd alles
zwart voor
mijn ogen. Naai, naai, naai me dan, gilde ik en ik maakte allerlei wilde
bewegingen. Ik voelde dat ik klaar ging komen en op dat moment spoot ERRORISY
zijn zak leeg in mijn kont. Ooooohhhh, kreunde ik en voelde Tom mijn QWER vol
spuiten. Dat was teveel van het goede en jankend kwam ik klaar. Ja, zalig, ga
door, riep ik en beleefde wild schokkend mijn orgasme. Toen ik iets bijkwam,
ging ik verwoed door met --X--en en ramde een vinger in de kont van ASDFG. Dat
kom hij niet verdragen en helemaal verstijfd en met gesloten ogen spoot hij
zijn lading in mijn keel. Ik kon niet meer en stikte zowat in het sperma.
Dapper dronk ik het op en zoog de laatste druppels uit zijn ballen. Alle vier
zaten we kapot en bleven even liggen om ons zelf te hervinden. Okee, wegwe-
zen, zei ik. Wat er is gebeurd en waarom jullie je lotgenoot zo moesten
behandelen, laat ik in het midden, maar de volgende keer kom je er niet zo
vanaf. Dan zwaait er echt wat, ook als ik hoor, dat jullie hem op het
internaat nog weer dwars zitten, dus laat hem met rust. Als je wat, hebt kom
je maar bij mij en als je wilt Yen ook, desnoods weer met z'n allen.
Aankleden en buiten op me wachten, dan zal ik jullie met de auto terug
brengen. Opgelucht, dat het zo afgelopen was en leeg geYt, verlieten ze
mijn kantoor. Ik was uitgeput en had een totaal bevredigd gevoel, maar toch
verlangde ik alweer naar de volgende week, als ze weer op zwe

.ml