nigoL ebircsbusnU ferP # ### evihcrA snoitpircsbus ruoY ## # # emoH # # pleH # # tsoP # on.#rana at etacidnys et#cidnyS ## # # ## # hcraes decnavdA # ofni tsiL # # # 10 # # 20 # 383 :srebircsbuS # 30 # srenwO 40 tnemelc retep 50 anna cirederf 60 nn aidualc 70 srotaredoM ###### samohT tnemelc ######## 80 tnilaB annA ### W aidualc #### 90 ## #### 01 ### # 11 ### ebircsbuS #### 21 ### ##### ######### 10 # ### # # 20 ebircsbusnU

"foIx,namD0˜a ... ot dnet yletanutrofnu saera . ytisned-lamina hgih dna sgnissorc lamina etacidn . i stcefed eht sesserdda telfael epA citauqA s'na .=?iso-8859-1?Q?groM_enialE_=7C=7C_sxox at jo "foIx,namD0˜a ... ot dnet yletanutrofnu saera . ytisned-lamina hgih dna sgnissorc lamina etacidn . i stcefed eht sesserdda telfael epA citauqA s'na .=?iso-8859-1?Q?groM_enialE_=7C=7C_sxox at jo
Thu Jun 27 11:00:26 CEST 2002

nigoL
                                                    ebircsbusnU

ferP
                                    #
                                   ###              evihcrA
snoitpircsbus ruoY
                                 ##  #
                                #
emoH
                               #
                              #
pleH
                             #
                            #                        tsoP
                           #
                       on.#rana at etacidnys
                       et#cidnyS
                       ##
                      #
                     #
                   ##
                  #            hcraes decnavdA
                 #
ofni tsiL
                #
               #
              #                                                10
             #
            #                                                  20
           #                                                            383
:srebircsbuS
          #                                                    30
         #
srenwO
                                                               40
tnemelc

retep
                                                               50
anna

cirederf
                                                               60
nn

aidualc
                                                               70
srotaredoM
          ######
samohT tnemelc
                ########                                       80
tnilaB annA
                        ###
W aidualc
                      ####                                     90
                    ##
                ####                                           01
             ###
            #                                                  11
         ###
ebircsbuS
     ####                                                      21
     ###
        #####
             #########                                         10
                               #                   ###
                                #                 #            20
ebircsbusnU
                                 #               #
                                  #            ##              30
                                   #          #
                                    #        #                 40
                                     #      #
                                      #    #                   50
evihcrA
                                       #  #
                                        ##                     60
                                        # #
                             nigoL    ##   #                   70
                                     #      #
                                    #        #                 80
tsoP
                                   #          ###
                                  #              #         #   90
                              fe##                #        #
                               #                   #       #   01
                snoitpircsbus #uoY                  #      #
                                                     #     #   11
                              emoH                    ##   #
                                                        #cr#es 21cnavdA
                              pleH                       # #
  1002                                                    ##
                                                          ##
                      lacigolonorhC       #############################
10
                                   #######                #   #
                             ######                       #    #
20
                       ######                             #     #
                                                          #      ###
30
                                                          #daerhT   #
                                                          #          ##
40
                                                          #            #
                   ofni tsiL                              #             #
50
                                                          #             ###
namretsew aidualc tenretni fo yrotsih laer :eR           #               ##
60
                                                         #               #
                                                         #
70
ed.ciaze at aidem< nnamretsew aidualc :morF                 #
                383n:srebircsbuSdnys :oT                 #
80
   tenretni fo yrotsih laer :eR :tcejbuS                 #
   0020+ 35:42:00 2002 nuJsrenwOaS :etaD                #
90
                         tnemelccnerefeR                #
50212602002.2.41.0.1.5<>uh.retepeerf.onebicpah at 00-uO0000#1gML71E<
01
                            anna                        #     >rf
                        cirederf                       #
11
  erdam cirederf tnevnisid ot nniyrt m'I ,puy>         #
                         aidualc        ###            #
21
rp2emit efil a si sihtsrotaredoMg ton ##iw uoy         #
                  samohT tnemelc    ##                 #
     onurb onadroig dtnilaBaannA####r ma I os>         #
10
                       W aid####                       #
                         ###    ... yhw s'taht        #
20
                     ####                             #
                   ##                        >        #
30
                 ##    ? daer lla uoy od tahw>        #
                ##                                    #
40
lluF tsafkaerb ##os eebircsbuS gniyrt llits ma
t ni ti hctaw o##ton dnemmocer yllautca dluow(
50
                 ##
                   ####        ? tsaE yratinas
60
c/hsilgne/stnemtraped/u#e.ssorcyloh.www//:ptth
                        ###                           nigoL
70
seretni etiuq a si erebircs##snU sdnimer hcihw
                             ###
80
E enho aporuE .emuärT emasniemeG###jlebeD selA
               mth.2xedni/ed.erttel##ww//:ptth
90
                                     ###               ferP
 tnereffid eht ni selcitra emas eht ereht era(
01
                     evihcrA             snoitpircsbus ruoY

11
                            !!! )mrala eri(.f>         emoH

21
                               !!! .. ? mh ...         pleH
                           #
                      tsoP #
                            #          riosnob lacigolonorhC         #
@etacidnys                  #          aidualc                      #
S                           #                                      #
                             #                                    #
                              #                                  #
                              #                                 #
daerhT
                              #                                #
hcraes decnavdA              :#ecnerefeR                      #
           tenretni fo yrotsih#laer         ofni tsiL        #
iralotsipe< tnilab anna :morF  #                             #
       tenretni fo yrotsihalaers#eRaidualc tenretni fo yrots#h laer :eR
@erdamf< erdaM cirederF :morF   #0                         #
                                #                         #
                        >ed.ciaz#0aidem< nnamretsew aidua#c :morF
                                 #       383n:srebircsbu#dnys :oT
                            tenr30#i fo yrotsih laer :e# :tcejbuS
                            0020+ 3#:42:00 2002 nuJsren#OaS :etaD
                                40 #              tneme#ccnerefeR
.oodanaw.pop at 8540e230.2295021260200#.2.41.0.1.5<>uh.ret#peerf.onebicpah at 00-uO000
0-1gML71E<
                                50  #                a#na
>rf
                                     #           cire#erf
                           erdam60ired#rf tnevnisid #t nniyrt m'I ,puy>
                                      #           ai#ualc
                   .tcejorp emit70fil # si sihtsrota#edoMg ton lliw uoy
                                      #    samohT t#emelc
                              on80b ona#roig dtnil#BaannAidaer ma I os>
                                        #       W #idualc
                                90       #        #      ... yhw s'taht
                                         #       #
                                01       #      #                     >
                                          #     # daer lla uoy od tahw>
                                11         #   #
   .margorp tekcaJ lateM lluF tsafkaerb emos###bircsbuS gniyrt llits ma
              )gninrom eht ni ti21ctaw ot to##dnemmocer yllautca dluow(

    #                                                   ? tsaE yratinas
    #########meoP/llirremc/hsilg10/stnemtraped/ude.ssorcyloh.www//:ptth
    #        #                           #                     ##
    #       :e###### gnitseretni20tiuq a##i erebircsbusnU sdnim#r hcihw
    #               #                  # #                     #
    #            ?re#poruE enho 30oruE #em#ärT emasniemeG kajle#eD selA
    #               #             #########.2xedni/ed.erttel.ww#//:ptth
    #            ###            40 #  #                        #
    #  )? ###########gnal tnereffid#e#t#ni selcitra emas eht er#ht era(
    #                ###        50  ## #      evihcrA         #
    #                  ##            # #                     #
    #                   #       60  # ##             !!! )mra#a eri(.f>
    #                   #           #  #                    #
    #                 ###       70  #  ###              !!!#.. ? mh ...
    #   ##############              #  # #                #
                                80  # #  ##    tsoP       #
                                    # #    ##            #      riosnob
                                90  # #      #           #      aidualc
                                   # #        ##        #
                                01 # #         ##      #
                                   # #           ##    #
                                11 ##             ##   #
                                   ##               #  #
                         hcraes 21c#avdA            # #secnerefeR
                                    tenretni fo yrot#i# laer
           >uh.liameerf at siralotsipe< tnilab anna :mo##
                                tenretni fo yrotsih ##er :eR
orhC          >rf.oodanaw at erdamf< erdaM cirederF :mo#F   10

                                                         20            #
           ####                                                        ##
          #    #    ###      #######                     30           #  #
        ##     #  ##   #   ##aerhT  #                                #    #
       #       # #      # #          ##                  40          #    #
      #        # #      ##             ##                            #     #
      #        ##       ##              #                50         #       #
     #         #         #              #                          #         #
rots#h laer :eR#         #             ##                60
#############
    #         #         ##             #                          #
#
  ##          #         #             #                  70  #    #
#
al# :morF                             #                      #    #
#
idnys :oT                              #                 80  #   #
#
 :tcejbuS                               #####                #   #
##
taS :etaD                                                90 ##   #
#
ecnerefeR                                                   ##  #
seerf.onebicpah at 00-uO0000-1gML71E<                       01 #
                               >rf                          #
                                                         11##
niyrt m'I ,puy>     ##########                            # #
                ####          ##                         #1 #
eg ton lliw uoy##                                        #  #
              ##                                        #   #
nidaer ma I os>##                                      # 10 #
                ###                                   #     #
 ... yhw s'taht    ###                               #   20  #
                      ####                ###########        #
              >          ####         ####        ########0  #
la uoy od tahw>             #      ###                    ## #
                           ##   ###                      40 # #
gniyrt llits ma            #  ##                             ##
yllautca d####(         ###  #                           50   #
              ##########      #                               #
? tsaE yratinas               #                          60   ##
yloh.www//:ptth                #                              ##
                                ##                       70    #
m sdnimer hcihw                   ####                      ####       nigoL
                                      ######busnU      #####   #
G kajlebeD selA                             ###########        #
ttel.www//:ptth                                          90    #
                                                               #
 eht ereht era(                                          01    #        ferP
              #########################################         ##
                       #              evihcrA            1snoitpi#csbus ruoY
 )mrala eri(.f>        #                                         #
                       #                                 21      #      emoH
!!! .. ? mh ...        #                                         #
                       #                                         #      pleH
                       #                                         #
        riosnob lacigol#norhC          tsoP                      #
        aidualc        #                                         #
         on.trana at etac#dnys                                      #
         etacidnyS    #                                          #
                      #                                          #
                      #                              daerhT      #
                      #
ecnerefeR             #
laer             hcra#s decnavdA
                     #                                       ofni tsiL
s:eRaidualc tenretni #o yrotsih laer :eR
            ###################################
                     #                           10
ze at aidem< nnamretsew #idualc :morF
            on.trana@#tacidnys :oT               20
retni fo yrotsih lae# :eR :tcejbuS                        383 :srebircsbuS
0+ 35:42:00 2002 nuJ#22 ,taS :etaD               30
                    #  :secnerefeR                                  srenwO
02002.2.41.0.1.5<>uh#tratseerf.onebicpah at 00-uO000401gML71E<        tnemelc
                    #                                   >rf          retep
                    #                            50                   anna
m cirederf tnevnisid#ot gniyrt m'I ,puy>                          cirederf
                    #                            60                     nn
t efil a si siht .de#ob teg ton lliw uoy                           aidualc
                   #                             70             srotaredoM
nurb onadroig dna n#cal gnidaer ma I os>                    samohT tnemelc
                   #                             80            tnilaB annA
                          ... yhw s'taht                         W aidualc
                                      ###############
                                 ##### >             #
                 ? daer lla #####d tahw>         01
                           #
safkaerb emos ecnalab #####iyrt llits ma         11
i hctaw ot ton dnem###er yllautca dluow(                       ebircsbuS
                 ##                              21
              ###        ? tsaE yratinas
gne/stnemtrap#d/ude.ssorcyloh.www//:ptth
            #                                    10
i etiuq a si#ereht taht em sdnimer hcihw
           #                                     20            ebircsbusnU
 aporuE .em#ärT emasniemeG kajlebeD selA
         mt#.2xedni/ed.erttel.www//:ptth         30
          #
ffid eht n# selcitra emas eht ereht era(         40
          #
           #                                     50            evihcrA
           #          !!! )mrala eri(.f>
           #                                     60
           #             !!! .. ? mh ...
            #  nigoL   #############################################
             #                                                     ##
             #                   riosnob         80             tsoP#
             #                   aidualc                           #
              #                                  90                #
               #ferP                                             ##
                #                                01            ##
  snoitpircsbus r#oY                                          #
                  ##                             11        ###
                emoH#  :secnerefeR                        #
     tenretni fo yrot#ih laer             hcraes 21cnav###
sipe< tnilab annpleHor#                             ###
 tenretni fo yrotsih la#######                     #
f< erdaM cirederF :morF       #######      ########
        la#igolonorhC                ######                          #    10
         #                                                           #
         #                                                           #    20
         #                                                          #
        #                                                           #     30
        #                               #    daerhT                 #
##
       #                               #                            #
40          #
       #                              #                             #
#
     of#i tsiL       #######################                        #
50     ####
       #                             #                              #
#
alc te#retni fo yrotsih laer :eR     #                              #
6#####
      #                             #                               # #####
      #                             #                             #####   70
< nna#retsew aidualc :morF          #                            #  #  #
  383#:srebir####Sdnys :oT          #                         ###   #   # 80
 yrot#ih la###:e##:tcejbuS          #                               #    #
:00 2#02 n#JsrenwO#S :etaD          #                               #     #0
     #  ## tnemelcc#erefeR          #                               #     #
41.0.#.#<>uh.retepe#rf.onebicpah at 00-#O000##1gML71E<                 #     0#
     # #      anna  #              #   ##       >rf                 #       #
     ##   cirederf  #              ####                             #     11 ##
rf tn##nisid ot nniyr# m'I ,puy> ###                                #
#
     ##    aidualc  ##      #####  #                                #
21    #
 si s##tsrotaredoMg ton l### uoy   #                                #
##
    samohT tnemelc   ####          #                                #
#
droig dtnilaBaannAid#er ma I os>   #                                #
10        #
         W aidualc #               #                                #
#
                  #.. yhw s'taht   #                                #
20          #
                 #                 #                      ########  #
#
                #              >   #                   ###        # #
30           #
         ? daer#lla uoy od tahw>   #                  #            ##
               #                   #                 #              ##    40
 emos eebircsbuS#gniyrt llits ma  ##                #               # #
ot ton dnemmocer#yllautca dluow(  #                #                  #   50
                 #               #                #                   #
                 ?##saE yratinas #               #                     #  60
mtraped/ude.ssorcylo#.www//:ptth#                #                     #
                     ##        #        nigoL   #                      #  70
a si erebircsbusnU sdni##r hci#w               #                      #
                         #   #                 #                     #    80
.emuärT emasniemeG kajlebe###elA               #                    #
 mth.2xedni/ed.erttel.www//:ptth               #                    #     90
                                         ferP  #                   #
 ni selcitra emas eht ereht era(               #                  #       01
       evihcrA             snoitpircsbus ruoY #                  #
                                              #                 #         11
              !!! )mrala eri(.f>         emoH #                #
                                              #               #           21
                 !!! .. ? mh ...         pleH #              #
                                              #             #
        tsoP                                  #            #
                         riosnob lacigolonorhC#        ####
                         aidualc              #       #
                                              #      #
                                              #     #
                                              #    #
                                              # ###                   daerhT
                                              ##
A              :secnerefeR                    #
retni fo yrotsih laer         ofni tsiL      # #
ilab anna :morF                             #   #
i fo yrotsihalaers:eRaidualc tenretni fo yr#tsih#laer :eR
 cirederF :morF   10                  #####     #
                                     #          #
          >ed.ciaz20aidem< nnamre#### aidualc :m#rF
                           383n:#rebircsbuSdnys #oT
              tenr30ni fo yrot##h laer :eR :tcej#uS
              0020+ 35:42:00 #002 nuJsrenwOaS :et#D
                  40                tnemelccnerefe#
540e230.22950212602002.2.41.0.1.5<>uh.retepeerf.one#icpah at 00-uO0000-1gML71E<
                  50                   anna         #                    >rf
                                   cirederf         #
             erdam60irederf tnevnisid ot nniyrt m'I ,#uy>
                                    aidualc           #
     .tcejorp emit70fil a si sihtsrotaredoMg ton lliw u#y
                             samohT tnemelc             #
                on80b onadroig dtnilaBaannAidaer ma I os>#
                                  W aidualc               ##
                  90                       ... yhw s'taht   #
                                                             ################
                  01                                    >
########
                                  ? daer lla uoy od tahw>
                  11
kcaJ lateM lluF tsafkaerb emos eebircsbuS gniyrt llits ma
)gninrom eht ni ti21ctaw ot ton dnemmocer yllautca dluow(

                                 #        ? tsaE yratinas
eoP/llirremc/hsilg10/stnemtraped#ude.ssorcyloh.www//:ptth
                               #     #######
lcitra gnitseretni20tiuq a si #re####sbusnU #dnimer hcihw
                             #  #            ##
   ?reäporuE enho 30oruE .em#är# emasniemeG kaj#ebeD selA
                         ####.#xedni/ed.erttel.w#w//:ptth
                  40    #  #  #                 #
si egaugnal tnereffid e#t #i #elcitra emas eht er#ht era(
                  5####   # #   evihcrA          #
                  #       ##                     #
                 #60      #            !!! )mrala#eri(.f>
              ###        ##                     #
             #    70    ##                !!! ..#? mh ...
            #           #                       #                           ###
         ###      80    #        tsoP           #                 ## #######
        #               #                       # riosnob       ##  ##  #####
      ##          90    #                      #  aidualc       #            #
                       #                      #                 #             #
                  01  #                       #                 #             #
                      #                       #                  #          ##
                  11  #                       #                   ##########
                      #                       #
           hcraes 21cn#vdA              :secne#efeR
                     #tenretni fo yrotsih laer#
.liameerf at siralotsipe# tnilab anna :morF      #
                  ten#etni fo yrotsih laer :eR
>rf.oodanaw at erdamf< e#daM cirederF :morF   10
                    #                                          #
                    #                      20
                    #
                    #                      30
              daerhT#                                         #
                    #                      40                ##
                    #                                       #
                    #                      50               #
                    #                                       #
R                   #                      60               #
                    #                                        #
                    #                      70                 #
                    #                                          ###########
                                           80

                                           90

h at 00-uO0000-1gML71E<                       01
                 >rf
                                           11

                                           21

>                                          10

t          #                               20
           #
>         #                                30
>        #                #             ##                #
         #               ##             ## 40            ##
a        #               ##             #               ##                 ##
(        #               #              #  50          # #                ##
         #              ##             ##             #  #               #
s        #            ## #            ##   60        #   #               #
h        #         ###   #           # #            #     #             #
          #     ###      #          #   #  70  #####      #            #
w          #####          #        #    #######            #         ##
                          ##  #####        80               ##   ####
A                           ##                                ###
h                                          90

(                                          01
                #
               #                           11
>             #
              #                            21
.            #
             #
             #
b lacigolonor#C
c            #
             #
             #
             #
             #                         daerh#
              #                            ##
              #                            #
              #                           ##
              #                           ##                    ##
nretni fo yrot#ih laer :eR              ###                     #
               #                       #  #                    ##
                #                     #   #                   # #
#
retsew aidualc :#orF                 #    #                  #  #             #
.trana at etacidnys#:oT                #      #              ###   #           ##
ih laer :eR :tcej#uS               #       #             #       #         #
02 nuJ 22 ,taS :et##           ####         #        ####         ###    ##
         :secnerefeR###########              ########                ####
.5<>uh.tratseerf.onebicpah at 00-uO0000-1gML71E<
                                          >rf

vnisid ot gniyrt m'I ,puy>

ht .derob teg ton lliw uoy

dna nacal gnidaer ma I os>

            ... yhw s'taht

   ? daer lla uoy od tahw>                                          #
                                                                    #
ecnalab ot gniyrt llits ma                                           #
 dnemmocer yllautca dluow(                                           #
                                                                     #
           ? tsaE yratinas                                           #
d/ude.ssorcyloh.www//:ptth                                            #
                                                                      #
reht taht em sdnimer hcihw                                            #
                                                                      #
T emasniemeG kajlebeD selA                                           #
xedni/ed.erttel.www//:ptth                             #             #
                                                        #           #
lcitra emas eht ereht era(                               #        ##
                                                         #########
                                                         #
        !!! )mrala eri(.f>          ##                   #
                                     ##                 #
     #     !!! .. ? mh ...            ###             ##
     ##                                # ###      ####
       #                                #   ######
        #          riosnob               #
        #          aidualc               #
         #                               #
          #                              #